VALORI ESENŢIALE
În întreaga noastră reţea internaţională ne desfăşurăm activitatea ghidaţi de trei valori esenţiale. Excelenţa, responsabilitatea şi respectul stau la baza codului notru etic şi sunt în centrul strategiei noastre ca şi corporaţie.
EXCELENŢĂ
Excelenţa înseamnă că ne străduim să livrăm cele mai bune produse şi servicii clienţilor noştri. În operaţiunile zilnice înseamnă că ne dăm în permanenţă silinţa să devenim mai buni şi să învăţăm unii de la ceilalţi.
RESPONSABILITATE
Menţinerea unui standard înalt printr-un comportament responsabil faţă de clienţii, angajaţii şi partenerii noştri. Ne asumăm resposabilitatea pentru propriile acţiuni prin împărtăşirea cunoştinţelor şi a informaţiilor cu colegii noştri.
RESPECT
Respectul înseamnă că acţionăm deschis şi transparent faţă de colegi şi clienţi şi că avem deschidere către părerile, ideile şi sugestiile acestora. Prin respectul pe care îl acordăm în desfăşurarea activităţii noastre urmărim să oferim cele mai bune soluţii pentru Grupul Heinzel.